Detaljer: Liverpool hjemme trøje 12-13
Liverpool skiftede før sæsonen 2012-13 fra adidas og til Warrior. Warrior er ret ukendt mærke i Europa. Mærket er ejet af New Balance og er udset til at være New Balance’s fodboldbrand. Og på trods af en vis skepsis før launch af de første trøjer: kan Warrior overhovedet lave fodboldtrøjer ? ja så er konklusionen hos de fleste fans at ja det kan de. Og Warrior har derfor også høstet succes på salgstallene. Mere end 1 million Liverpool trøjer er røget over disken.
Trøjen i billedet ses med de officielle Premier League mærker som er et tilvalg og som ikke kommer med som standard.
Liverpool logoet er røget ud og ind er kommet den klassiske LiverBird.
Flammerne der sad ved siden af logoet på den tidligere trøje er nu kommet på bagpå trøjen i nakken.
Og indersiden af kraven hvor man ser Warrior mærket. Slogan: Armed and Unstoppable.
Materialet er ikke meget ulig adidas Clima Cool eller Nike’s DriFit.